Мотоблок дизельный GRILLO G110
Потужний і універсальний мотоблок GRILLO G110 підходять для садівництва і земельних робіт. Укомплектований двигуном Kohler KD15 440. Ці машини добре збалансовані і оснащені шестиступінчастою коробкою передач в масляній ванні з трьома передніми і трьома задніми передачами і блокуванням диференціалу.
Завдяки активному зчепленню і пристрою автоматичного уповільнення при передачі заднього ходу, цей трактор забезпечує максимальну безпеку для користувача. При відпуску важеля колеса і навісне обладнання відразу ж зупиняються, а двигун продовжує працювати.
Двосторонній кермо дозволяє використовувати велику кількість переднього і заднього навісного обладнання. Всі додаткові насадки з'єднуються через муфту. Швидкозйомне з'єднання (додаткова опція) дозволяє оператору легко і швидко прикріплювати навісне обладнання без будь-яких інструментів.
Особливості:
- Коробка передач з масляною ванною
- Регульований по боках і по висоті двосторонній кермо на амортизаторах
- Активне зчеплення
- Важіль задньої передачі на кермі
- Максимальна швидкість 5 км / год
- Пристрій автоматичного гальмування на задній передачі
- Швидкий інвертор через важіль (при повороті керма на 180°)
Мотокультиватор G110 оснащений дизельним двигуном KD15440 Kohler з міцним переднім бампером. Тільки на цьому двигуні змінюються електростартер і капот.
Блокування диференціала: при включенні блокування диференціала досягається пряме і рівномірний рух вперед, що полегшує роботу. Важіль блокування диференціала зручно розташований на кермі.
Важіль задньої передачі знаходиться на кермі. При включенні задньої передачі включається автоматичне уповільнює пристрій і уповільнює машину.
Гальма входять в стандартну комплектацію моделі G110 і корисні при роботі на схилах і полегшують керування, особливо з важким навісним обладнанням, таким як універсальний ціп або ротаційна борона. Гальма включаються по черзі двома важелями, розташованими на кермі, і оснащені пристроєм блокування, тому вони також працюють як стоянкові гальма. Барабани обробляються за допомогою пристрою для повороту шпинделя для забезпечення ідеального гальмування.